poniedziałek, 12 lutego 2018

Gucio

Czasem, a nawet częściej niż czasem, zatopię się w swoich własnych myślach lub zaczytam się w newsach, które co jakiś czas chłonę w przerwach między pracą lub też czy innych okazjach. W takiej sytuacji bardzo często nie zauważam tego, że na odpalonym w tle czacie zawodowym ktoś zapytuje mnie w sprawie masażu. Bardzo często zdarza się, że reaguję zbyt późno i osoba, która mnie zapytała, już zamknęła okno rozmowy. Tak miałem całkiem niedawno, gdy zagadał mnie ktoś o nicku mającym sugerować, że ma 30 lat i da kasę.

Tego typu rozmówca z definicji jest u mnie prawie całkowicie skreślony już na początku, bo doskonale zdaję sobie sprawę z tego czego on szuka. Najprawdopodobniej szuka jakiegoś przystojnego modela w młodym wieku, któremu da kasę za seks. Oczywiście nie jestem modelem w młodym wieku, a do tego o zgrozo nie oferuję seksu, więc nie będę bardzo przydatny dla jego "wspaniałej" koncepcji. Tym razem jednak zacząłem z nim rozmawiać, lecz nie odpowiadał zbyt szybko i po chwili znów zatopiłem się w czytaniu newsów. Dopiero, gdy skończyłem czytać subotnik Ziemkiewicza (notabene niestety ostatni z serii, bo jego autor postanowił zakończyć pisanie subotników), to przekonałem się, że mój rozmówca zadał mi trzy pytania, a to nieuzyskaniu na nie odpowiedzi zamknął okno rozmowy.

Pierwsze pytanie było o to, czy można się ze mną bzyknąć. Drugie pytanie było o to, czy mam zdjęcie. A trzecie pytanie było o to, ile mam centymetrów. Chodziło oczywiście o centymetry fiuta - wolę to zastrzec dla wszystkich czytelników mniej (na szczęście) bywałych na gejowskich czatach, na których mierzenie fiuta jest wręcz panującą religią. Akurat rozmowa z tym człowiekiem była na tyle bezwartościowa, że kompletnie nie żal mi było jej zakończenia. Uśmiałem się tylko z tego bzykania, bo przypomniała mi się oglądana w dzieciństwie Pszczółka Maja. Pomyślałem sobie, że bzykać się może Gucio (który w tej bajce występował). Otóż gucio (w tym wypadku to gra słów) z tej koncepcji, ale Gucio bzykać się nie będzie w trakcie masażu i po nim.

Ale tak zacietrzewionym miłośnikom seksu gucio się wytłumaczy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz