niedziela, 4 lutego 2018

Datezone

Stosunkowo niedawno temu trafiłem gdzieś na czacie lub na jakimś opisie na portalu internetowym na słowo Datezone. Czyli oczywiście na internetowy portal randkowy mający pomagać ludziom wyszukiwać partnerów do randkowania. Postanowiłem założyć konto na tym portalu i przekonać się, na ile poszukiwanie partnera gejowskiego mogłoby się na nim udać. Oczywiście jako uniwersalny portal będzie on przede wszystkim przeznaczony dla użytkowników hetero, ale zapewne również geje będą tam mogli znaleźć kogoś dla siebie.

Po założeniu konta na portalu Datezone przekonałem się bardzo szybko, że to wyjątkowo kiepskie miejsce na poznawanie kogokolwiek do związku. Zadałem sobie trud przeszukania grup dyskusyjnych i okazało się, że nawet grupy mające tytuły sugerujące stosunkowo sensowne podejście do życia, tak naprawdę poświęcone są wpisom wyłącznie o jednym charakterze, czyli dotyczącym szukania takiego lub innego seksu. Nie ma nawet na portalu Datezone jakiekolwiek porządnej wyszukiwarki, która pozwala szukać po różnych preferencjach. Zatem jest to miejsce, w którym na ślepo poszukuje się seksu.

Kilka dni trzymałem moje konto na tym portalu, ale potem bez żalu je skasowałem. Zawsze jednak warto spróbować takiego miejsca, bo być może okaże się, że jednak będzie ono w stanie zapewnić nam kilka choćby ciekawych kontaktów, z którym być może coś uda się wytworzyć. Jednak jeżeli mamy odpowiednie doświadczenie, to widać bardzo szybko, czy dany portal w ogóle jest sensowny. A to sprawia, że można również bardzo szybko przekonać się do jego bezsensowności i skasować na nim konto.

I co najważniejsze - skasować konto bez żalu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz