poniedziałek, 4 grudnia 2017

Pogoda dla bogaczy

Zabawny jest jeden element związany z zakupem przeze mnie telefonu. Nawiasem mówiąc Mój Asus świetnie sobie radzi i doskonale pracuje na baterii, ostatnio wytrzymam na niej dwa dni, co biorąc pod uwagę fakt, że przez kilka godzin w tym czasie grałem w brydża nie jest bynajmniej małym osiągnięciem. Zależało mi jednak na tym, aby wybrać się na spacer, którego do tej pory nie zrobiłem. Planowałem powiem pojechanie aż na Żerań i przejście około 12 kilometrów nad Kanałem Żerańskim.

Oczywiście byłaby to świetna okazja do robienia masy ciekawych zdjęć - tyle że do takich zdjęć powinno być odpowiednie oświetlenie. A odpowiednie oświetlenie to co najmniej bardzo pogodny dzień ze słońcem często wystającym spod chmur, a w idealnym przypadku wręcz dzień praktycznie bezchmurny. Tylko w takiej sytuacji byłby sens aby poświęcić kilka godzin na spacer i robienie zdjęć. Dlatego ostatnio pilnie śledzę prognozy zarówno na swoim widżecie pogodowym w telefonie, widżecie pogodowym na komputerze oraz Pogodynce w internecie.

Niestety jak na razie wszystko wskazuje na to, że te wspaniałe słoneczne godziny oddalają się z dnia na dzień. Początkowo zaplanowane dni jako bezchmurne okazują się potem zachmurzonymi, a pogoda psuje się i nie ma sensu planować żadnej wyprawy. Wiadomo, że przewidywanie pogody na wiele dni do przodu jest wróżeniem z fusów, przynajmniej po części. Jednak mam nadzieję, że w ciągu kilku dni uda się wreszcie trafić na tak piękną pogodę, aby można było nie tylko przejść się, lecz również zrobić fajne zdjęcia.

Wiem że ostatnio wiele nie zarabiam, ale przydałaby mi się na kilka godzin pogoda dla bogaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz