czwartek, 5 października 2017

Shortlista

Shortlista to krótka lista podmiotów wybranych do drugiego etapu przetargu, na przykład na obsługę jakiejś kampanii reklamowej. To ci, którzy zakwalifikowali się do tego, aby rozważać poważnie ich szanse na ostateczny sukces. W moim przypadku shortolistą nazywam zaś równie krótką listę osób, które mam na uwadze w trakcie poznawania, a które są wyłonione spośród wielu mniej wartościowych rozmów. Ostatnio na mojej shortliście miałem cztery osoby. I chciałem dzisiaj napisać o tym przypadku, bo ta lista jest dość typowa.

Pierwszym na tej liście jest chłopak, który najbardziej mnie interesuje. Z wyglądu bardzo niepozorny, a właśnie chciałbym mieć takiego chłopaka, który nie zwraca na siebie uwagi, a wydaje się, że ma złote serce w środku. To ciekawa osobowość, ale wymagająca pewnego emocjonalnego oraz moralnego doinwestowania. Tym lepiej, najpiękniejszą dla mnie rzeczą jest dać z siebie coś drugiej osobie. A na dodatek unieruchomiony z nogą w gipsie. W najbliższym czasie nie będzie prawdopodobnie miał możliwości się spotkać, chociaż bardzo by chciał. Druga osoba to chłopak ciekawy, ale przebywający obecnie w Niemczech, zatem jeszcze większe mający problemy ze spotkaniem niż ten pierwszy, który mieszka ode mnie zaledwie około 30 km.

Trzeci z nich, który mieszka na drugim krańcu Polski, jest ciekawy i podoba mi się, ale ma tylko jedną wadę. Nie odzywa się od czasu, gdy zrobił pierwszy kontakt. I chyba już się nie odezwie, więc go wykreślę za jakiś czas. Czwarty jest najciekawszy z innego powodu. Również mieszka daleko, jest wielkim przystojniakiem, jakby ktoś powiedział ciachem, do tego wiele młodszy od pozostałych, można by powiedzieć, że prawie dziecko, bo ma 19 lat. I zadziwiającą ma psychikę. Raz mówi do mnie w sposób przesadny "kochanie", a zaraz po chwili mówi "nara". A potem abarot to samo. Nie bardzo jest to chłopak, któremu bym zaufał całe przyszłe życie razem.

W sumie na tej liście już dokonałem wyboru, ale najczęściej jest tak z shortlistami w moim życiu - że wszyscy z nich odpadają naraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz