piątek, 20 października 2017

Parada orgazmów

Jedną ze stron internetowych, które lubię czytać jest strona Ciekawostki Historyczne. Faktycznie są tam często podawane bardzo ciekawe rzeczy. Dzisiaj robiąc mój "przegląd prasy" w strumieniu obserwowanych przeze mnie stron internetowych i mediów na Facebooku natknąłem się na ciekawy artykuł na tym właśnie historycznym portalu. Można by go określić mianem parady orgazmów - zawiera bowiem 32 przedwojenne określenia na orgazm. Postanowiłem je tutaj po prostu zestawić, zamiast odsyłam do właściwego tekstu po ewentualne bardziej szczegółowe omówienia każdej z tych opcji. Odpowiedz lista przedwojennych określeń na orgazm:
  • Spuściłem się
  • Doszedłem do swego
  • Skończyłem swoje
  • Złapałem się
  • Przeszło mi
  • Dobrze się zrobił
  • Nie mogłem wytrzymać
  • Zeszło ze mnie
  • Lałem/Zlałem
  • Złapałam się z mężem
  • Równałam się z mężem
  • Chwyciło nas razem
  • Razem się złapaliśmy
  • Ckliwości się zabrały
  • Przyjemność od serca przyszła
  • Natura przyszła
I bardziej fachowo brzmiące określenia:
  • Szczytowanie błogosne
  • Oswobodzenie płciowe
  • Dojście do szczytu
  • Dobiegnięcie błogości
  • Strzykanie
  • Zachwytowanie
  • Całkowita błogość
  • Dobieg błogości
  • Koniec wzbierania błogości
  • Najwyższy stopień błogości
  • Odbycie się sprawy biegu błogości
  • Okres końcowy
  • Zachwycenie płciowe
  • Uspokojenie płciowe
  • Zaszczytowanie
  • Szczytowanie
Cóż jako słowo komentarza mogę tylko dodać od siebie, że poza pierwszym określeniem inne są raczej mało ciekawe i trochę na jedno kopyto. Aczkolwiek na przykład takie określenia jak "odbycie się sprawy biegu błogości" faktycznie mogą być interesujące. A dla współczesnych postępowców przykrawających wszystko do jedynie słusznego postępowego modelu z pewnością przyda się nazwa "oswobodzenie płciowe" - bo przecież oni wszystko i wszystkich tak bardzo pragną oswobodzić, nawet wbrew ich woli.

Innymi słowy życzę wszystkim miłego orgazmu, znaczy się - miłego zachwytywania ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz