czwartek, 27 października 2016

Ważny telefon

Rozmawiałem z kimś (a ściślej pisałem) na komunikatorze. Takie poznawanie kogoś być może do jakiejś głębszej relacji. I zeszliśmy na tematy telewizyjne, bo powiedziałem, że nie mam od kilku lat telewizora w domu i nie oglądam telewizji. Na to mój rozmówca napisał, że ogląda swój ulubiony TVN. No to nadarzyła się okazja do konfrontacji. Wyraziłem żal z powodu ilości manipulacji w TVN. Kiedyś miałem okazję oglądać go przez ramię współlokatora. A potem moglem porównywać "tefalenowskie rewelacje" z faktami i twardymi dokumentami źródłowymi. Jak na dłoni widać było ich manipulację.

Kiedy mój rozmówca napisał, że grozi nam monarchia i inkwizycja, to zapytałem go czy ze strony Putina, bo on ma rzeczywiście chyba ciągoty bycia carem. Okazało się, że ze strony "Kaczora". No to wyraziłem swój pogląd - Kaczyński ma wizję, wolę działania, determinację, wytrwałość, jest wyrazisty, skuteczny. To nie oznacza bynajmniej, że a priori musi być z tym wszystkim pozytywnie oceniany. Mówię tu jedynie o cechach charakteru polityka, a nie ocenie samego jego programu lub działania. A właśnie takie cechy charakteru polityk powinien posiadać, aby być skuteczny. A jakie cechy mają politycy opozycji? Elastyczność kurka na wieży, barwę kameleona i trwałość galarety. 

Kaczyńskiego można ocenić. Można go krytykować i rozliczać z tego co robi. Bo wiadomo co robi, wiadomo jakie ma cele. A politycy opozycji? Nie wiadomo kim są i jakie mają cele, bo zmieniają je jak rękawiczki. Tak jak im aktualnie wygodnie. Byle tylko mieć PR. Zresztą Kaczyński nie ma na razie z kim programowo przegrać, i to nie na własne życzenie, ale na życzenie całej jaśnie wielmożnej opozycji. I nikt mi nie wmówi, że opozycja jest galaretą bez kręgosłupa politycznego (i moralnego) z winy "Kaczora". Aż takiej omnipotencji on nie ma. A mój rozmówca? Nagle musiał kończyć rozmowę, bo miał ważny telefon. A potem już się - jak łatwo można obstawiać - nie odezwał. Mało tego - wieczorem mnie tam zablokował. Pewnie to był ważny telefon z TVN w którym mu to poradzili - dla zachowania pełnej kondycji i zdrowia leminga.

TVN manipuluje - leming dobrze się z tym czuje ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz