niedziela, 16 października 2016

Intercwaniacy

Wycwanili się posiadacze internetowych biznesów. W jednym serwisie ogłoszeniowym nie chcą mi zamieścić anonsu dopatrując się niezgodności z ich regulaminem. Postanowiłem więc sięgnąć po konto na jednym z bezpłatnych portali, aby z niego ponownie się zarejestrować, skoro mój normalny mail najwyraźniej zablokowali. Dawnej ten portal znany był z tego, że jego bezpłatna poczta miała ustawienie przekierowań - czyli w anonsie dawałem zupełnie nowy mail, ale na skutek przekierowania poczta trafiała do mojego starego maila, który w danym serwisie ogłoszeniowym już się im nie spodobał. 

A teraz - patrzę - wymagają zakupu konta płatnego, aby zrobić przekierowania. Na rok wychodzi to 12 zł, nie tak wiele. Ale co zrobię, jeśli tamtym Jaśnie Panom nie spodoba się mój kolejny mail? Kupować na rok konto czy jednak krócej? Cwani są mimo wszystko - widocznie za wiele osób zakładało konto dla samych przekierowań. Albo też dopatrzyli się nowej żyły złota w swoim internetowym biznesie - tak zwana optymalizacja przychodów. Jedni blokują konto, inni nie udostępniają przekierowania. Zabawny challenge. A ja się zastanawiam, czy bardziej mi się opłaca jakoś walczyć, czy olać ten portal z anonsami, z którego może w ciągu roku było 2 lub 3 kontakty i nie jestem pewien, czy w ogóle wypalił z nich choćby jeden klient. 

A ceną za te "sukcesy" było dobrze ponad tysiąc zamieszonych anonsów w ciągu ostatniego roku. Chyba oleję ten serwis ogłoszeniowy. Będzie mniej pracy przy anonsach. Taka moja optymalizacja wychodów. Na szczęście najcenniejszy dla mnie serwis, z którego miałem już wielu klientów lub zapytań, nie jest taki głupi jak te pozostałe. I nie muszę się obawiać, że im się znudzą dotychczasowe zasady. Życie jak widać optymalizuje nawet takie duperele, jak zamieszanie anonsów. Ale trzeba patrzeć na to pozytywnie - to jakieś 10 minut mniej pacy dziennie :-) I bardzo dobrze. Jesień idzie, zimno, smutno - czemu dawać sobie więcej pracy, skoro nie trzeba? ;-)

No i akurat za oknem zaświeciło słońce - aż strach pomyśleć co by było, gdyby ono się tak blokowało ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz