piątek, 9 września 2016

Stały nick

Nic tak nie poprawia humoru jak nietypowa rozmowa na czacie, szczególnie jeśli sama w sobie humor posiada. Czasem jest to jednak humor sytuacyjny wbrew intencjom rozmówcy. Tak miałem przy okazji rozmowy z kimś, którego nick wskazywał na wiek 45 lat. Od razu gdy mi się ten rozmówca przedstawił (a widział mój wiek w moim nicku) zaznaczył, że ma 48 lat. Ponieważ był w zakresie wiekowym, który raczej nie wróży niczego dobrego w sensie jakości relacji (dojrzali faceci najczęściej mnie blokują) więc mogłem sobie pozwolić na małą "szarżę" wobec niego.

Zapytałem go więc czemu tak szybko się postarzał - w nicku 45, a tu już 48 mu stuknęło. Odpowiedź była przezabawna - okazuje się, że to stary nick. A więc pan od trzech lat ma taki sam, stary nick, no i dlatego wiek w nicku jest zamrożony. Problem był tylko taki, że ten nick był tymczasowy, a nie zarejestrowany na czacie - a zatem wpisywało się go ręcznie przed każdą sesją czata. I jakoś - pardon - nie mogę uwierzyć, że pan od trzech lat bezmyślnie (i równie konsekwentnie) wpisuje stary wiek w starym nicku. 

Tłumaczenie ze starym nickiem może i zabawne, ale prawda jest taka, że pan zapewne chciał się odmłodzić na czacie, a gdy się pokazało, że trafił na mniej więcej rówieśnika, to się od razu dla niego "postarzał". Akurat trafił jednak na takiego, dla którego powinien się jeszcze bardziej odmłodzić. Wyszło z tego zabawne tłumaczenie, z typową dla czata idiotyczną nieporadnością. Ale - after all - jedno trzeba przyznać obiektywnie...

Nawet największa czatowa nieporadność nie dorównuje tej, którą serwują nam niektórzy politycy :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz