środa, 31 sierpnia 2016

Klucze do seksu

Od pewnego czasu interesują się wynajmem nowego mieszkania, gdyż wynajem obecnego mi się niebawem kończy. I przeglądam także branżowe ogłoszenia w tym zakresie. Głównie są tam anonse związane z wynajmem pokoju a nie całego lokum, ale to też może być interesujące, nie tylko zresztą dla mnie. Trafiają się bowiem czasem i w tym dziale dość zabawne, ale można powiedzieć życiowe anonse. Jeden z nich śledziłem już od kilku dni, ale tym razem zwróciło uwagę jego dość pompatyczne zakończenie. Oto ten anons.

Mieszkanie dla pięknego chłopaka do lat 22 w zamian za seks. Do pałacu kultury odległość ca 450 m. Mieszkanie dostępne od 01.09.16. Tylko konkretne oferty. Żadnych odchyleń od warunków. Osobę wybraną powiadomię we wtorek 30.08 a klucze przekaże w dniu 31.08. Czekam na dalsze zgłoszenia.

Amatorem wynajmu za seks (i to bez żadnych odchyleń) jest pewien trzydziestokilkulatek. Nie komentuje samego pomysłu. Każdy orze jak może i każdy ma prawo takie warunki podać, jakie mu się podobają. Dlatego określiłem ten anons jako życiowy, a nie na przykład beznadziejny. Tym razem jednak rozbawiło mnie owo "przekazywanie kluczy". Nie wiem czemu, ale wyobraziłem sobie kogoś w jakimś żupanie i kontuszu, przekazującego wielki klucz, tak jak to się robi na niektórych uroczystościach w różnych miastach, przekazując symboliczne klucze od miejskich bram. 

Kompletnie nie mogłem sobie wyobrazić przekazania kluczy, które się mieszczą w kieszeni. Rozbawiło mnie to niezmiernie, bo fajnie jest tak sobie popuścić wodze fantazji - i to dosłownie tak kluczowej sprawie.  Zachodziłem tylko w głowę ile osób zgłosiło się na taki casting. Próbowałem to wywnioskować z treści anonsu. Czy owo oczekiwanie na dalsze zgłoszenia znaczy, że jest duże zainteresowanie? Czy może wręcz przeciwnie - że słabe? Lubię takie gry intelektualne i rozgryzanie cudzej komunikacji. Jej deszyfrację. Jedno mnie tylko żartobliwie zastanowiło.

Mianowicie to, czy wynajmujący bez odchyleń zaakceptowałby odchylenia w samym kanonie seksualnym ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz