sobota, 7 maja 2016

Szczurzy KOD

Dziś przypada dzień 7 maja, czyli dzień przereklamowanego marszu na rzecz obrony wielce zagrożonej w naszym kraju demokracji. O skali jej zagrożenia dobitnie świadczy fakt, że protesty opozycji są możliwe. O zagrożeniu mediów dobitnie świadczy fakt, że media swobodnie kłamią w imieniu opozycji i naciągają fakty. Zaprawdę zagrożona ta polska demokracja. A tak naprawdę to (używając takiego marynistycznego porównania) szczury wygonione z polskiego okrętu usiłują nań wrócić i nadal rozkradać okrętowe zapasy. A ja dziś o szczurach, ale tych pozytywnych, biało szarych - no bo nie ma w naturze szczurów biało czerwonych. Oto one, dla rozluźnienia nastroju - ukazują nam swoje mordki.

Z lewej Batman, uszy do góry, prosta sierść i wąsy. Z prawej Rambo, uszy po mysiemu w bok, sierść zmierzwiona i wąsy w nieładzie - ale taki jego rasowy urok. Wyrosły już całkiem i nadal rosną. I zrobiłem dla nich specjalnie w domu szczurze porządki. Uporządkowałem parapet okna, na który same wyskakują z klatki, zablokowałem walizkami kąt pod blatem w kuchni, gdzie się zagrzebywały w szpargałach. Teraz muszą bardziej biegać po domu, zamiast się leniwie zakopać. Poustawiałem blokadę na oknie, aby nie skoczyły z parapetu na kuchenny blat. Pochyliłem kije od szczotek, aby po nich właziły na niski stoliczek obok klatki. I mają mały tor przeszkód. 

U mnie jest demokracja, szczur może chodzić na marsze. Ale też i działa u mnie KOD - czyli Komitet Obrony Dostępu. Bronię szczurom dostępu tam, gdzie moim zdaniem uległyby leniwemu warcholstwu. Niech biegają dla zdrowia, a nie zakopują się pod szpargałami. Zakopać się mogą do spania w swojej klatce. A jednocześnie gdy z niej wyjdą, niech mają fun i miejsce do zabawy, wspinania się i akrobacji. W taki sposób pożytecznie wykorzystałem KOD, czego - obawiam się - nie będzie można powiedzieć o tak zwanych polskich elitach (czy raczej "elytach") niesławnej pamięci III Rzeczypospolitej. 

No ale u mnie nie ma żadnej III RP tylko jest Rzeczpospolita Szczurza ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz