poniedziałek, 21 marca 2016

Rzeżączka

Ostrzeżenie medyczne i filozoficzna refleksja - rzadko kiedy zdarza się taki status opisowy zobaczyć u kogoś na jego profilu internetowym. Ale jednak mnie się udało taki profil dostrzec, zatem postanowiłem uwiecznić dla potomności jego status opisowy. A brzmi on następująco:

Przyczyną zwiotczałego penisa jest rzeżączka!!! By nie widzieć zwiotczałego penisa i zakażenia rzeżączką pasywi noszą często jockstrapy! Na Śląsku rzeżączka to epidemia! Leczenie przez 2 tygodnie penicyliną, doksycykliną, sumamedem!

Parszywa ta epidemia rzeżączki i jockstrapów. I zwiotczałych penisów. Rozumiem, że jak penis staje, to już nie jest zwiotczały. A to oznacza że na randce powinno się natychmiast zaglądać pod spodnie. Po pierwsze, aby przekonać się, że delikwent nie posiada feralnych jockstrapów, a po drugie - aby stwierdzić czy nie ma zwiotczałego penisa. Przyda się też GPS lub w ostateczności papierowa mapa, aby się upewnić, że nie jesteśmy na ogarniętym epidemią Śląsku.

Muszę przyznać się, że jestem noobem. Bo nie do końca wiem co to są jockstratpy. Obstawiam, że takie majtki z trójkącikiem. Takie, których nie trzeba zdejmować przy kopulacji. Zaraz sprawdzę w necie czy się nie myliłem. No - trafiłem. Ale trochę na wyczucie. W każdym razie trzeba na nie uważać. Zwiotczałe penisy atakują. 

W sumie jednak najbardziej boje się zwiotczałych umysłów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz