niedziela, 20 marca 2016

Niewidoczny na GG

Miałem niedawno rozmowę na czacie z kimś szukającym niby do związku (niby - bo jakoś trudno znaleźć kogoś, kto by realnie szukał). I zaproponowałem, co u mnie standardowe, przejście na GG lub Skype. I - co jak na czata już nie takie standardowe - rozmówca poprosił mnie o podanie numer GG, co oczywiście uczyniłem. Miłe zaskoczenie. Tylko, że kazało się, że jestem na GG niewidoczny.

Pomyślałem, że to wina pluginu GG do Chrome, którego używam. Od kilku dni gdy klikam na ikonkę GG w pasku ikonek przeglądarki to strona GG nie otwiera mi się (jak dawniej) w nowej zakładce, lecz w aktualnej. Czyli coś nie tak z tym pluginem, pewnie dlatego też pokazuje on, że jestem niewidoczny. Zainstalowałem więc ponownie ten plugin, ale nadal nie ma komunikacji. Poprosiłem więc rozmówcę o jego numer aby samemu do niego zagadać. 

I okazało się, że GG wyświetliło mi przy okazji zgadania do niego końcówkę poprzedniej z nim rozmowy, w której pożegnał się ze mną słowami "pa szmato". Sprawdziłem więc o na liście zablokowanych - faktycznie, był na niej. Dlatego mnie nie widział i to co pisał do mnie nie docierało. Można się było domyślić, że został zablokowany po tych jego ostatnich słowach. Poszło o to, że był arogancki i pouczał mnie z góry, wiedząc lepiej co jest da mnie dobre. I robił to mając nikle pojęcie o mojej sytuacji, więc nie był do tak daleko idących wniosków uprawniony. Takich ludzi oczywiście nie trawię. 

Szkoda tylko, że GG nie pokazuje od razu, że ktoś jest zablokowany, bo wyszukiwanie go na liście zablokowanych jest ręczne i mozolne.

1 komentarz:

  1. witam Cię serdecznie w niedzielny poranek.
    jak można kogoś nazwać szmatą?? szok dla mnie.
    jednak to bardzo dobrze świadczy o poziomie kultury w społeczeństwie.
    dla mnie jest to wstrząsające, dla większości pewnie zwyczajne, dozwolone, naturalne.
    życzę Ci spokoju i udanego dnia.

    OdpowiedzUsuń