wtorek, 8 marca 2016

Ach te kobiety!

Dzień Kobiet to święto od dawna obecne w naszej tradycji. Ale tym razem postanowiłem je na moim blogu uczcić w nietypowy sposób. Otrzymałem bowiem, w odpowiedzi na mój anons szukania chłopaka do związku (niby to wiadomo, ale wolałem to na wszelki wypadek przypomnieć) wygenerowaną przez jakiegoś automatycznego tłumacza odpowiedź jakiejś kobiety. Na imię ma ona Mirable. I pisze do mnie następująco:

Witam drodzy, po prostu postanowił wiedzieć lepiej, Chciałbym usłyszeć od ciebie, i pragnę wyjaśnić sobie wyraźnie. Jeśli będzie to miłe z twojej strony, może znam swoją wolę co (xxxxxx@xxxxxx.xxx) tak, aby przemieszczał się do przodu. Mogę nawet wysłać moje zdjęcia i informacje o sobie, nędzny.

O ja nędzny! Czyżbym miał nie dostąpić zaszczytu "przemieszczania się do przodu"? Czy może nie jestem godzien, aby "wiedzieć lepiej"? A przede wszystkim czy jestem sam, czy jest mnie więcej - jestem drogi, czy drodzy? Ale postaram się być miły - bo wtedy poznam "jej wolę", a potem (co za radość) być może istotę przemieszczania się do przodu

Ale tak naprawdę to przecież jestem nędzny. I być może przemieszczam się do przodu w tej mojej nędzności. A może nawet mam wolę do tego przemieszczania? O ja nędzny! Zdemaskowany przez kobietę! Ach te kobiety! 

A poza tym - dla wszystkich prawdziwych (a nie komputerowo tłumaczonych) kobiet - składam serdeczne życzenia wszystkiego najlepszego w dniu waszego święta :-)

1 komentarz:

  1. Ja takich SPAMów dostawalem przeciętnie 3 w tyg., ale w końcu zablokowalem go antyspamerem i mam już spokój...

    OdpowiedzUsuń