niedziela, 28 lutego 2016

Ściana

Ściana to popularne określenie kresu, dojścia do takiej sytuacji, w której nie ma już wyjścia. I takie ściany czasem da się zaobserwować także w czasie poznawania ludzi. Niedawno miałem do czynienia z dość zabawnym pojawieniem się ściany tego rodzaju w odpowiedzi na mój anons internetowy. Korespondencja była dość krótka, ale w pewnym sensie ciekawa.

Ukrywający się pod nie mówiącym nic pseudonimem odpowiadający na mój anons zadał mi pytanie w jakim wieku szukam. Napisałem, że w o wiele młodszym od mojego. W anonsie podałem swój dokładny wiek. I jaka była reakcja pana odpowiadającego? Zablokowanie wątku korespondencji. Formalnie nie poprzez blokadę, ale przez samo usunięcie wątku korespondencji. No to nie odpowiem już temu panu. Fajny rodzaj ucieczki. Tak bez słowa, po prostu robiona inaczej blokada.

Odpowiedziałem tym samym. Ale przedtem zablokowałem także nadawcę. To dla jego dobra oczywiście, oszczędzę mu pisania ewentualnych odpowiedzi w przyszłości. No bo skoro tak zdecydowanie zakończył korespondencję, to już w przyszłości także na pewno nic z tego nie wyjdzie. W sumie jednak lepiej tak szybko skończyć rozmowę ową "ścianą" niż pisać długo i bez efektu :-)

No to szukam innej ściany, ale z oknem lub drzwiami ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz