poniedziałek, 8 lutego 2016

Normalny warszawiak

Na gej czacie jest wiele oszołomstwa, na pewno wie to każdy, kto z czata korzysta. I gdy zagaduje mnie ktoś o nicku (w rozwinięciu) Warszawa Normalny, to od razu mam optymistyczne nadzieje w związku z takim rozmówcą. Pogłębiają się one, gdy kulturalnie zaczyna on rozmowę. Co zatem może zrujnować ten sielankowy obraz?

Otóż na początku rozmowy grzecznie napisałem, że szukam do związku i zapytałem, czy mój rozmówca także. Miałem nadzieję, że ktoś normalny może szuka do - jak mi się wydaje - tej właśnie, normalnej relacji. I odpowiedź, która otrzymałem mnie humorystycznie zabiła - mój rozmówca napisał, że jest żonatym bi. No faktycznie, związku z takim nie będzie :-)

W sumie to mój nick nie wykluczał bycia z bi, bo nie było w nim określenia "związek". Ale śmiesznie się złożyło - normalny warszawiak okazuje się kompletnie nienormalnym, jeśli chodzi o kogoś, kogo szukam. Taki absurd czata w pigułce, ale zarazem absurd możliwy i wytłumaczalny racjonalnie. Ten człowiek miał prawo mnie zagadać. Myślał po prostu, że szukam jakiegoś układu. A dokładniej seks układu.

No ale nie szukam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz