wtorek, 9 lutego 2016

Blizna eXtreme (6.0)

Słabsi jakościowo, ale za to bardzo głośni reklamowo producenci past do zębów prześcigają się w wymysłach - jaka to ich pasta jest extreme white czy herbal. To trochę śmieszne, bo pokazuje, że nie mają dobrej pasty do zębów, skoro ciągle ją muszą ulepszać. Ja mam jednak na blogu już kilka tekstów o bliźnie - czyli anonsie, w którym pewien poeta-inaczej wskazuje kogo szuka. Może więc pora na jakąś bliznę eXtreme? Charakterystyczne dla tych anonsów było zawsze to, że szuka ludzi nawet bardzo (że tak powiem) dziwacznych i te dziwactwa mu nie przeszkadzają. Między innymi nie przeszkadza mu owa blizna, po której łatwo rozpoznać jego anonse. Dziś mam do zaprezentowania kolejną wersję blizny. Oto ona:

Marek 25l 175/80 pas Suwalszczyzna szukam więźnia, mordercy, kryminalisty, gangstera, najemnika kogoś kto ma problemy z prawem a może ktoś takiego zna nawet w więźniu, w ukryciu. Faceta od 23lat od 65 miśka jeżeli ma blizny, tatuaże, owłosienie, inwalidztwo.... Mi to nie przeszkadza wręcz przeciwnie :-) ja wyglądam normalnie i nie jestem karany. Szukam miłości, przyjaźni a nie sex zabawy. Jeżeli ktoś szukam zrozumienia, czułości, stabilności uczuciowej to ja się polecam, potrafię zachować tajemnicy, nie kabluję, jestem wierny, nie boje się, nie jestem karany. To nie żarty na prawdę takich szukam i tacy mi się podobają. Pozdrawiam
Tym razem mamy już wzrost jakościowy. Ujdzie nawet morderca, a nawet najemnik. Gangster już wcześniej był dopuszczony. W sumie można powiedzieć pół żartem, że najlepszy byłby terrorysta. Największa dawka emocji - partner eXtreme. Szczególnie, jeśli jest ukrywający się. No cóż, każdy może mieć swoje upodobania. Te są zdecydowanie oryginalne i chyba jak na razie na anonse które przeglądałem - niepowtarzalne.

Oczywiście trudno jest na czatach lub anonsach znaleźć nawet normalnego partnera, nie mówiąc już o tak niszowych wymaganiach. Można więc spodziewać się w przyszłości kolejnych anonsów z blizną. Na wszelki wypadek policzyłem uprzednie notki o bliźnie i wyszło mi, że obecna wersja to 6, a bardziej komputerowo 6.0. No to podałem ją w nawiasie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz