czwartek, 28 stycznia 2016

Trans do dupy

Trafiłem na anons pewnej transetki w kategorii szukania partnera. Po treści anonsu zakwalifikowałbym go raczej na szukanie seks układu. Ale mniejsza o większość. Postanowiłem napisać ten post, bo moją uwagę przykuło zdjęcie, które owa trans zamieściła w swoim anonsie. Oto ono.

To tylko potwierdzenie niestety bardzo powszechnej reguły, że trans jest do dupy. I to w całkiem dosłownym znaczeniu. Mianowicie regułą jest, że trans okazują na zdjęciach takie części ciała, jak właśnie wyżej wzmiankowana dupa, ewentualnie nogi (tu mamy combo tych dwóch elementów), czasem całą sylwetkę - ale zawsze bez twarzy

Oczywiście staram się to zrozumieć. Często jest tak, że trans ukrywa się przed najbliższymi. Choć akurat wątpię, że najbliżsi będą myszkować po gej portalach aby tam szukać jej zdjęć. Chyba, że najbliżsi też są krypto gejami i tam myszkują standardowo. Ale na portalach można ukryć zdjęcia pod hasłem - i nigdy nie spotkałem trans, która miałaby pod hasłem zdjęcie twarzy. To chyba ich "choroba" - uważają że jedyną ich wizytówką jest dupa czy nogi. 

Zdjęcie w tym anonsie to tylko poglądowa ilustracja całego problemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz