czwartek, 10 grudnia 2015

Teraz Horda

Przez ostatnie kilka lat grałem w Wowa po stronie Aliansu. Dawniej zaś grałem po stronie Hordy. Teraz postanowiłem wrócić do korzeni. I założyłem nowe postacie w Hordzie, na innym serwerze niż posiadane przeze mnie w Aliansie. Zapisałem się też do polskiej gildii i mogłem porównać obie polskie gildie, w których jestem po obu stronach. 

Gildia w Aliansie kiedyś była potężna, ale dziś to jedynie cień jej dawnej wielkości. Nie ma w niej wiele osób online. Nie da się z nią zrobić żadnego rajdu. Gildia w Hordzie ma 4-5 razy więcej ludzi online niż gildia w Aliansie. I faktycznie się coś w niej dzieje, robią rajdy (choć częściowo też z obcymi graczami, ale jednak z wyraźnym wsadem własnym). Można więc z nimi coś zrobić.

Dlatego nie żałuję, że wróciłem do Hordy. Ale istotne są też inne zmiany, które wprowadziłem w tych postaciach, które teraz utworzyłem. Po prostu uczę się na dawnych błędach i nie popełniam ich ponownie. Teraz mogę dzięki tej nauce założyć postacie, które nieco inaczej skonfiguruję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz