piątek, 11 grudnia 2015

Mniej roboty

Postanowiłem zakładając moje nowe postacie w Hordzie, że ograniczę do minimum pracę jaką mam przy nich zrobić. Dlatego nie wybrałem im żadnych profesji drugorzędnych. W Aliansie miałem trzy z czterech takich profesji (pierwsza pomoc, gotowanie i rybołówstwo). Ale po co mi one, skoro to, co dzięki nim się uzyska można kupić na aukcjach? A bandaże, które się robi dzięki pierwszej pomocy, w praktyce nie są używane. 

Zaś profesje trzeba rozwijać i ciągną się one za postacią, nie można ich już skasować. Dlatego zostawiłem w tym zakresie czyste konto. Ale to nie jedyna zmiana. Wprowadzę także zmiany w garnizonie w Draenorze. Tylko postać główna będzie miała w miarę rozbudowany garnizon. Postacie dodatkowe będą miały ograniczony, wymagający o wiele mniej czasu. Chcę bowiem ograniczyć codzienne rutynowe prace w garnizonie do niezbędnego minimum.

Mam też pomysł na to aby inaczej rozłożyć w garnizonie akcenty. W Aliansie inwestowałem w najemników przynoszących zasoby dla garnizonu. W Hordzie zainwestuję w przynoszących pieniądze. Zasoby nie są bowiem tak użyteczne z czasem, zaś pieniądze w grze zawsze się przydadzą. Choćby po to, aby kupić za nie token do przedłużenia czasu gry. A zatem moja Horda wymagać będzie mniej pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz