niedziela, 13 grudnia 2015

Skoll

Ork grający po stronie Hordy to twardziel. Honorowy wojownik. Do Orka pasuje wilk. Orkowie mają wilki jako wierzchowce. Loque Nahak pasuje bardziej do blood elfa w Hordzie. Ten pet jest bowiem jakby damski i metroseksualny, podobnie jak blood elf. Dlatego ucieszyłem się, gdy w kilka dni potem oswoiłem Skolla - innego rzadkiego peta, także z Northrendu. Zdecydowanie bardziej pasuje do Orka. Na ilustracji obok widać go z moim hunterem z Hordy oraz najemnikiem, z którym chodzę po Draenorze.

Skoll jest jakby śnieżny, niebiesko-biały. I ma białe błyskawice w futrze. Wygląda bardzo pięknie. I idealnie pasuje do Orka. Biegam więc z tym petem. Ale na jego oswojeniu się nie skończyło. W ciągu dwóch tygodni zdobyłem komplet egzotycznych zwierząt, na których mi zależało, w tym jednego zwierzaka, którego nigdy wcześniej nie oswoiłem.

To też potraktowałem jako dobrą wróżbę dla Orka. No i ciekawiej mi się gra z tymi zwierzakami, które tak bardzo chciałem mieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz