poniedziałek, 30 listopada 2015

Drugie RPG

Tym razem pora na inny anons, położony dosłownie kilka nanosów dalej od wczoraj prezentowanej drugiej Japonii. Więc dziś nazwę go drugim RPG. Tym razem to coś dla mnie, bo lubię gry RPG. Choć jednak nie do końca dla mnie. Najpierw przytoczę anons:

Hej. Jeśli jesteś fanem RPG-ów takich jak The Elder Scrolls, Dragon Age, Mass Effect, Gothic - To odezwij się do mnie. Osobiście interesuje się rynkiem gier od wielu lat. Znam większość produkcji od roku 2000 do dzisiaj. Przede wszystkim jestem graczem RPG-owym. Chciał bym poznać osobę, która podobnie jak ja Lubi GRY i ma ochotę wspólnie rozwijać to zainteresowanie. Sam mam 22 lata i interesują mnie osoby w wieku od 18 do 25 roku życia. Zapraszam do kontaktu.

Lubię RPG, ale bardziej MMORPG, a dokładnie moją grę - World of Warcraft. Nie gram w inne gry, nie mam na to ani czasu, ani chęci. WoW zajmuje wystarczająco wiele czasu. Więc raczej nie pogramy razem z tym kimś, chyba że on by spróbował WoW-a.

Napisałem do niego, że jeśli chciałby grać w WoW-a to znam dobrą polską gildię. Zaznaczyłem, że nie jestem w jego widełkach wiekowych. I zdumiało mnie to, co on napisał - zapytał czy mam poniżej 18 lat. No cóż, jakby do tych 18 lat dodać 30 to byłby akurat mój wiek :-) Oczywiście gdy mu napisem ile mam lat, to korespondencja, nawet o samej grze, zakończyła się.

Game over? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz