poniedziałek, 5 października 2015

Zmierzch Gadu?

Skoro ostatnio piszę o Gadu-Gadu, to wypadałoby się zastanowić, czy ten komunikator ma przyszłość. Tak się składa, że w ramach pracy przeglądam wiele stron firmowych, pisząc teksty, i na wielu z nich widzę numery GG jako dostępne do kontaktu z firmą. Zatem GG pewnie długo będzie w użyciu. Problem pojawia się tylko z innej strony.

Mam ciekawą metodę zarządzania kontaktami na GG. Jeśli ktoś nowo poznany nie odzywa się kilka czy kilkanaście dni - kasuję kontakt. Ale starzy znajomi, którzy się nie odzywają nawet rok, dwa, trzy lata - nie są z kontaktów kasowani. Otóż zauważyłem, że osoby spośród moich starych znajomych (nie skasowanych z kontaktów na GG) już praktycznie się tam nie logują. A na pewno ze mną nie gadają na GG. 

Doszedłem więc do wniosku, że przeskoczyli na czata gdzie indziej - zapewne w 99% na Facebooka. Ewentualnie na Skype. Dlatego postanowiłem, że i ja nie będę już propagował konta na GG. Pousuwałem je z moich profili. Teoretycznie można do mnie pisać ale to komunikacja awaryjna, nie w tym programie, który jest u mnie flagowym narzędziem do komunikowania się. 

Tak czy owak, czuję że coś uprościłem w mojej komunikacji i dzięki emu jest z tym nieco lżej :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz