wtorek, 6 października 2015

Nagie blokowanie

Jest taka korzyść z używania plugina do GG - mianowicie zwiększyła się moja motywacja do specjalnego traktowania rozmów. Czasem przybiera to postać wręcz skrajną. Pokazuje to przykład rozmowy jaką miałem na GG już po przejściu do korzystania z plugina. Oto treść tej rozmowy (on i ja):

- cześć, podeślesz zdjęcie nagiego tyłka? seksowne zdjęcie?
-?

Rozmówca zagadał mnie poprzedniego dnia, zatem nie było sensu odpisywać, bo miał GG nieaktywne. Postanowiłem go po prostu od razu zablokować. Zatem z mojej strony można to żartobliwie nazwać nagim blokowaniem. Nagim, bo bez pogadania z nim. Ale z drugiej strony, wiadomo byłoby jak taka rozmowa by wyglądała. I nawet chyba nie byłaby  zabawna. Po prostu użeranie się z kolejnym kretynem. Bo jak nie nazwać kretynem kogoś, kto daje takie propozycje nieznajomemu?

Przy okazji, ignorowanie przez mój poprzedni program też dawało rezultaty. Teraz mogę podejrzeć listę osób ignorowanych. Jak się okazuje, są na niej 24 osoby. Można powiedzieć, że tylko 24 osoby, bo ja obstawiałbym, że w ostatnim czasie (jakie dwa-trzy lata używania poprzedniego programu) zablokowałem ze sto osób. Ale być może te blokowanie nie zawsze działało jak należy. Teraz, dzięki temu pluginowi GG, raczej będzie działać bez zarzutu.

Ciekawe jak szybko dobiję do 100 zablokowanych osób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz