sobota, 10 października 2015

Genialne zdanie

Rzadko kiedy udaje się trafić na anons, który zawiera jakieś genialne zdanie. A już wyjątkowo trafia się na anons zawierające dwie genialne myśli. Miałem jednak szczęście na takie ogłoszenie trafić. Pierwsze zdanie, które uznałem za genialne, faktycznie może być takim okrzyknięte. Drugie też jest piękne, ale już kiedyś w innej wersji na nie trafiłem, więc nie zrobiło na mnie takiego wrażenia. Oto ten anons:

Szukam drugiej połówki na dobre i złe, chcę się zakochać i żeby ta druga osoba też mnie kochała. Nic na siłę oczywiście ale też nie można z góry zakładać że nic z tego nie będzie ponieważ człowieka trzeba poznać aby ocenić. Pierwsze wrażenie jest zwykle mylące. O mnie coś: spokojny, gadatliwy, szczery, myślę że nie głupi - można ze mną porozmawiać o wszystkim ;) Szczęście to jedyna rzecz która się podwaja gdy się nią dzielisz żaden sukces nie ma znaczenia, jeśli nie można go dzielić z kochającymi ludźmi. Żaden medal, dyplom czy premia świąteczna nie ogrzeją serca w chłodną zimową noc. kogoś z kim będę czuł się dobrze :)

Oczywiście genialne jest zdanie o tym, że pierwsze wrażenie jest zwykle mylące. Wiele razy zastanawiałem się jak odmówić zbyt pochopnego spotkania na ślepo w realnym świecie. Bo zdawałem sobie sprawy z tego, że łatwo kogoś skreślić zbyt szybko. A tu mam to genialnie powiedziane, w genialnie zwięzłej formie - jedynie w pięciu słowach. I teraz już mogę sam przytaczać te zdanie pisząc do kogoś. Może zrozumie w czym rzecz.

A jeśli nie zrozumie o co mi chodzi? Cóż, to znaczy, że nie jest osobą, której szukam. Nie wymagam chyba tak wiele od cudzej inteligencji, aby tego zdania nie dało się zrozumieć :-) A co do drugiej myśli, na którą już trafiłem swego czasu (choć w innej szacie słownej) to jest nią zdanie o tym, że szczęście się podwaja gdy się nim dzieli. 

Choć tamto zdanie było lepsze - dobro to jedyna rzecz, której ma się tym więcej w sobie, im więcej się jej rozdaje :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz