niedziela, 11 października 2015

Genialne-inaczej

Wczoraj było o genialnej myśli dotyczącej poznawania ludzi. A dziś, dla równowagi anons zawierający teść genialną-inaczej. Należy od do jakiegoś pana w wieku (jak pisze) 30 lat. Oczywiście pochodzi z działu anonsów dotyczących szukania związku. Urzekł mnie jednak swoją koncepcją. Oto jego genialna treść (pisownia oczywiście oryginalna):

Czesc, od dluzszego czasu chcialbym poznac kogos, kto moglby zostac moim facetem. Chcialbym miec faceta duzo starszego ode mnie, moze byc przy sobie, z ktorym moglbym sie wybrac na dzialke, na grzyby albo na spacer. Lubie sie atrakcyjnie ubrac, lubie meskich facetow, ja na codzien tez męski, ale w zwiazku bardzo ulegly. Dam sie podotykac, poklepac i wiele innych rzeczy, co lubisz, jsk to bywa w związku. Lubie miejsca publiczne, jak i dyskretne.

Urzekło mnie to, że bycie w związku dla tego pana to znaczy po prostu dać się podotykać, poklepać i w ogóle. Jest to tak nieporadne, że aż zabawne. I przynajmniej uśmiechnąłem się, gdy ten anons czytałem. 

W sumie są wielkie anonse (jak ten o którym pisałem na 30 tysięcy znaków), których treść, choć tragikomiczna, nie wywołuje uśmiechu. Ale są też takie małe perełki. I one sprawiają, że codzienne przeglądanie anonsów czasem bywa naprawdę zabawne.

Nic tylko poklepać :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz