piątek, 9 października 2015

29 759 znaków

Czasem trafiam na obszerne anonse, które cytuję. Ale rzadko kiedy trafiam na anons tak wielki, że nie opłaca się go w ogóle wklejać do bloga. Pisałem już o kiedyś o chłopaku który tworzył duże anonse. Ale niedawno trafiłem na jego kolejną twórczość. I zmierzyłem liczbę znaków w edytorze tekstowym - anons miał ich dokładnie 29 759. To już całkiem solidne opowiadanie. Zacytuję tylko jego drobny fragment, który coś mówi o samym autorze (pisownia oryginalna):

JESTEM BARDZO DOBRYM CZLOWIEKIEM BARDZO DOBRA OSOBA JAK DOBRY ANIOL JESTEM TOLERANCYJNY WSPANIALY WRAZLIWYM FANTASTYCZNY MĄNDRY GENIUSZ WSPANIALY UCZCIWY ŻYCZLIWY BARDZO BARDZO DOBRYM CZLOWIEKIEM OSOBĄ O BARDZO DOBRYM SERCU SERDUSZKU Przystojny Ciacho podobny Troche Do Erigue Iglesias Norman langen Ricky martin troszke podobiestwa jest z urody Ich do Mojej Podobiestwo jest dość spore do jedno z piosenkarzy Czyli Norman Langen kturego piosenkarza wymienilen Napisałem POŻĄDNY szlachetny Uczyny pomocny LOJALNY czuly Wierny UCZCIWY troskliwy OPIEKUNCZY MILY KULTURALNY UPRZEJMY FAJNY INTELIGETNY WARTOŚCIOWY WYJATKOWY NA POŹIOMIE JESTEM WIERNY FANTASTYCZ UCZCIWY opiekunczy romatyczny wartosciowy sympatyczny CZULY SZLACHETNY wartosciowy inteligetny JESTEM O DOBRYM SERCU SZLACHETNYM ANIELSKIM WRAZLIWYM WIELKIM SZCZEROZLOTYM Zlotym MILOSIERNYM KOCHAJACYM CZULYM .MAM DOBRE SZLACHETNE ANIELSKIE OPIEKUNCZE TROSKLIWE CZULE KOCHAJACE WIERNE PELNE MILOSCI SERCE Dobrze gotuje lubie rosliny zachód slońca spacer w pelni gwiazd lubie kino filmy przyrodnicze romatyczne psychlogiczne wniosące coś do życia pozostale też lubie zwierzeta lubie .

To tylko naprawdę bardzo drobny fragment całości. Widać, że pisany niestarannie, bez polskich znaków. Ja też piszę niestarannie bloga, ale potem grzecznie poprawiam wszystkie literówki zanim opublikuję treść. A tu jest inaczej. Ślinotok i rzeka myśli, bez ładu i składu.

Czy chciałbym mieć tak pełnego zalet chłopaka? Na pewno nie. Ten jest przecukrzony do obrzydzenia tymi swoimi rzekomymi zaletami. Dla mnie człowiek to skomplikowana istota, pełna wad i zalet. Zbyt skomplikowana, aby go tak nudnie i laurkowo postrzegać. Wolę kogoś autentycznego, a nie polukrowanego do przesady.

A najbardziej sens tej osoby oddaje jedno słowo o nim, które tak napisał - POŻĄDNY :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz