wtorek, 29 września 2015

W koło Macieju

Tak można by określić cześć rozmów, jakie zdarza mi się prowadzić na czatach. Ja swoje, rozmówca swoje - jak squash, a nie mecz tenisowy. Oto przykład rozmowy z kimś o nicku "Fajny chłopak faceta". Nick zapowiada się ciekawie. A wykonanie? Oto rozmowa (on i ja):

- hej
- cześć
- szukam chłopaka do związku
- nie do seksu
- Kamil 24l
- Maciek wiadomo ile 2x więcej
- opis
- 178 85
- 170 80 15
- szukam związku czyli życia razem
- a to dobranie się na wielu płaszczyznach
- nie tak jak na czacie od strony seksu
- jestem uni
- nie ma to znaczenia
- jeśli ludzie są blisko uczuciowo poradzą sobie w każdej konfiguracji

I szukaj tu kogoś kto jest fajnym chłopakiem. Niby znalazłeś, bo taki ma nick, szuka też faceta - czyli kogoś w moim wieku zapewne także. Prawie idealnie. Ale "prawie" czyni - jak wiadomo - wielką różnicę. Ja o związku, a on o opisie. Ja o życiu razem, a nie jedynie o seksie w tym życiu razem - a on o roli w analu.

A kiedy okazuje się, że jego 15 cm penisa czy uni w analu nie mają znaczenia - nagle nie wie co powiedzieć i po niedługim czasie zamyka okno rozmowy. Fajny chłopak szukający faceta do seksu - taki powinien mieć nick. O tyle może sobie pozwolić na krótszy nick, że na czacie ludzie przeważnie szukają do seksu. Więc niby to oczywiste.

W sumie to ja i niewiele innych osób należymy tam do wyjątków :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz