środa, 19 sierpnia 2015

Pierwsze GG

I przyszedł czas na test mojego nowego-starego GG. Bo sam nie mogłem podejrzeć w katalogu, czy się wyświetlam gdy wpisuje się słowo kluczowe "gej", które mam w swoim nicku umieszczone dodatkowo w nawiasie. Widocznie się wyświetla, bo zagadała mnie osoba wiedząca, że jestem gejem. A inaczej by tego nie sprawdziła. Ciekawi jesteście, jaka była ta pierwsza inauguracyjna na tym numerze GG rozmowa gejowska? 

Rozmówczynią była jakaś (jak widać było w katalogu i po zdjęciu) szesnastolatka. A więc zabawne, że to nie gej, ale kobieta. Za to sama konwersacja nie była już zabawna. Po upewnieniu się, że jestem gejem zapytała mnie wprost czy lubię w dupkę. No to jej odpisałem, że takie tematy mnie nie bawią, szczególnie w rozmowach z nieznajomymi. I zapytałem, czy ona nie widzi w takim pytaniu niczego niestosownego. I ta nastolatka nie widziała. No cóż - bez komentarza...

I tak mam już pierwszego inauguracyjnego bana na tym koncie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz