poniedziałek, 13 lipca 2015

Znaki

W moim życiu zwracam uwagę na wiele znaków, bo one zdumiewająco często się sprawdzają. Nie uszło mojej uwagi, że godzina i minuta napisania do mnie początkowego maila przez Grzesia (13.28) jest dla mnie symboliczna. Trzynastka symbolizuje u mnie bowiem przełomowe wydarzenia w życiu, zaś dwadzieścia osiem symbolizuje u mnie związek. Podobnie godzina przyjazdu pociągu do Warszawy jest w inny sposób symboliczna - ona i numer peronu oraz toru symbolizują dla mnie start, czyli w tym wypadku nowy start w życiu. 

Oczywiście można powiedzieć, że mam posrane w głowie na temat tych znaków - ale jak już wspomniałem na początku, one się zdumiewająco często sprawdzają. A w takim przypadku trudno się oprzeć ich uważnemu rozpoznawaniu, skoro szansa na ich spełnienie się jest zdecydowanie ponad przeciętną normę. Dlatego podbudowało mnie to bardzo mocno i dodatkowo mnie ucieszyło w czasie poznawania Grzesia. 

No i oby te znaki się naprawdę sprawdziły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz