środa, 9 lipca 2014

Trzy pytania

Niedawno miałem na czacie bardzo dziwną, ale pozytywnie dziwną rozmowę. Rozmówca zapytał mnie o wykształcenie. A potem zadał mi trzy pytania - ale jak na gej czata bardzo nietypowe. Oceńcie zresztą sami :-) Pytania brzmiały następująco:
  • które ze ssaków morskich mają płuca?
  • gdzie leży Mur Hadriana?
  • na jakim kontynencie jest Andora?
Pytania były dla mnie proste więc odpowiedziałem poprawnie na wszystkie. Dorzuciłem nawet dodatkowe informacje o Murze Hadriana i Andorze. A mój rozmówca napisał, że bardzo wysoko mnie ocenia, bo większość wykształconych ludzi odpowiada tylko na co najwyżej jedno pytanie. Akurat historia to moja pasja i o Murze Hadriana czytałem przy okazji filmu "Centurion". O ssakach morskich to powinien wiedzieć każdy kto ma maturę. O Andorze też kiedyś czytałem ciekawostkę.

Niestety, pytania i odpowiedzi nie zdały się na nic. Rozmówca bowiem tylko na nich poprzestał. Może i ja za wiele oczekuję - poznawania ludzi na czacie. A ten ktoś widocznie po prostu robi swoją własną ankietę. Cóż, każdy może na czacie rozmawiać tak jak tego potrzebuje. Akurat trafiłem na ankietera...

W sumie i tak miła odmiana w porównaniu do czatowego kretyństwa ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz