wtorek, 22 lipca 2014

Tylko ty i ja

Czasem komunikacja z ludźmi szukającymi miłości jest przezabawna. Zdarzyło się tak w przypadku pewnego Adama z Częstochowy, który zamieścił w necie następujący anons:

Witam. Chce spędzić resztę życia z Tobą. Tylko Cibie mi brakuje. Nie szukam wielkiej miłości, mała nam wystarczy, TYLKO TY I JA.

Korespondencja jaką poprowadziłem z nim nadaje się do przytoczenia w całości. Moje wiadomości oznaczam kolorem niebieskim, jego wiadomości kolorem czerwonym. Pisownia oryginalna zachowana. Resztę oceńcie sami:

- Z miłością jest tak, że szukamy choćby najmniejszej ale potem wolelibyśmy aby bardziej rozkwitła, stała się wielka i długo trwała ;-) Ja takiej szukam choć zacząć można od mniejszej ;-) Pozdrawiam ;-)
- foto?
- Jeśli masz profil na necie możesz z niego zobaczyć mój.
- nie produkuje profili dla pedałów oszustów
- OK dzięki za obrażenie mnie. Mam nadzieję że znajdziesz swoją miłość.
Życzę miłego dnia :-)

- spierdalaj kolejny kretynie!

Fajna kolejność - romantyczny anons, przyziemne pytania o zdjęcia a potem bluzgi ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz