środa, 23 lipca 2014

Cyber logika?

Czasem ludzka głupota sięga kosmosu. Nie przewidzimy ile jest tej głupoty i jakie komiczne może przybierać ona formy. Mnie zdarzyło się to pewnego dnia z cyber seksem. Nie było by w tym nic śmiesznego ale ktoś dopatrzył się tego cyber seksu w moim anonsie :-)

Zaczęło się rutynowo. Ktoś odpisał na mój anons w kategorii szukania partnera do związku i zaproponował cyber seks. Odpisałem mu grzecznie, że cyber seks mnie nie interesuje. A on odpisał, że mam o nim napisane w anonsie. I tu się roześmiałem.

W anonsie była mowa o przyjaźni jako drugim wariancie oprócz szukania związku, a dodatkowo o cyber przyjaźni gdyby ta realna nie mogla być technicznie zrealizowana. Ale cyber przyjaźń i cyber seks to kompletnie różne rzeczy. Choć możliwe że wielu osobom przyjaźń kojarzy się z układem na seks. Więc cyber przyjaźń to układ na cyber seks ;-)

To dziwna logika - może cyber logika ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz