środa, 8 lipca 2015

Backup

Czasem zdarza się, że w związku z poznawaniem kogoś mam na swoim komputerze jakieś dodatkowe pliki, przeważnie zdjęcia tej osoby. Uzyskuję je mailem lub przez SMS, albo WhatsApp, GG, Skype jako transfer plików. I te pliki mam u siebie na kompie. Ale co robić, gdy z daną osobą nic nie wypali? Albo za długo się ona nie odzywa. Wtedy kasuję ją i wszystkie jej zdjęcia z kompa. Pytanie tylko co robić, gdy skasowałem owe pliki, a ten ktoś odzywa się po jakimś czasie.

Oczywiście wielkiego problemu nie ma. Po pierwsze, prędzej czy później i tak będę miał jego zdjęcia, być może już zrobione przeze mnie. No, chyba że to tylko cyber znajomość i nigdy się nie spotkamy. Po drugie, jest przecież backup komputera. Zdjęcia można odzyskać z backupu. Problem tylko taki, że backup robię co piątek i jeśli w ciągu tygodnia zdążę zdjęcie dodać do kompa i skasować, to w backupie go nie uświadczę. Ale to już małe zmartwienie. Bardziej moje rozważania dotyczą osób, których zdjęcia całymi miesiącami były na kompie, ale już je skasowałem, bo kontakt się w tym czasie nie odnowił. 

W takim przypadku bez trudu można je odzyskać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz