środa, 20 maja 2015

Inwokacja

Sympatyczny miś zamieścił anons, który dziś zacytuję. Mnie akurat misie nie bardzo podniecają - bo wiedzę w nich archetyp dojrzałego faceta, który mnie nie nakręca. Ale jeśli miś tak fajnie zaczyna swoją "przemowę" to jest dla mnie po prostu sympatyczny. A jego anons wygląda tak.

Witajcie Panowie, Mężczyźni, Faceci, Chłopcy ;-) Na trzecie imię mam Krzysiek, mam 32 lata i jestem miłym, sympatycznych, otwartym, radosnym i ponoć przystojnym ;-P optymistycznym aktywnym miśkiem. Mam stała pracę i to czym się zajmuję na co dzień to dla mnie przyjemność. Szukam kogoś to stworzenia zajebistej relacji, kogoś do tańca i do różańca... Zapraszam do kontaktu. Może kawa, piwo etc..?

Przypomina to nieco przemówienia polityków - panie prezydencie, panie premierze, ekscelencje i eminencje. W ogóle miśki są radosne i pełne życia. Mnie się negatywnie kojarzą jedynie takie starsze miśki, ale dlatego, że starsi mężczyźni mnie blokują emocjonalnie. W tym jednak przypadku misiek na pewno jest nie tylko radosny, ale i ciekawy :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz