wtorek, 28 kwietnia 2015

Shortlista

I mam shortlistę do wykonania telefonu. Kogo wybrać? Zdecydowałem, że najpierw tego 21-latka. Po pierwsze, nie sądzę aby był tak przesadnie "ubogacony kulturowo" jak mój książę. A wlałbym kogoś mniej rzucającego się w oczy i pełnego dziwnych zwyczajów.Nawet jeśli nie podzielałby moich fetyszy obustronnie. A po drugie, z powodu technicznego - dowiedziałem się że on nie ma GG ani Skype, więc na razie rozmowa głosowa to jedyne co mam aby wstępnie go poznać. Więc z nim najpierw pogadam.

Akurat będę miał jakby 3 odcinki czasu na rozmowę. Więc jeśli z tym 21-latkiem nie uda się ciekawie pogadać, to mogę się wymówić końcem czasu i następnie zadzwonić już do księcia. Z tym moim pedałem na pewno pogadam, i mam nadzieję, że miło i z uczuciem. A na razie SMS-em upewniłem się, że ten 21-latek będzie dostępny do rozmowy w dniu i o godzinie kiedy będę miał taką możliwość. Zapowiada się ciekawy czas. Bo tak czy owak pogadam z chłopakiem. Jednym lub obu. Gdyby z pierwszym była ciekawa rozmowa to z księciem nie muszę teraz gadać. Z nim mam gadane na GG.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz