sobota, 20 grudnia 2014

Gejowski to nie Świntuszalski

Czasem rozmowy na GG wydają się głupsze niż na czacie. Nie mam pojęcia czemu się tak dzieje, że na GG o wiele więcej osób ma głupie propozycje. Na czasie mało kto zagaduje z obcesowym żądaniem aby pokazać kutasa. Na GG zdarzało mi się nie raz takie propozycje otrzymywać. Jedna rozmowa szczególnie mnie ubawiła. Mój rozmówca tak tłumaczył dlaczego zaczepia:

- Sorki za pytanie I nie ukrywam ze wolałbym z kobietą ale ciężko tu a mam ochotę porobić zdjęcia tak jakoś, może chciałbyś pisać jakie mam ujęcia robić itd.

A po chwili wyłożył karty na stół:

- Po prostu mam ochotę poświntuszyć.

Dzięki za szczerość, ale odmówiłem. Na to on napisał:

- Ok rozumiem chociaż masz login taki jaki masz.

No i zdziwiło mnie to. Mam w kataloguj GG nazwę "Gejowski" ale to chyba nie znaczy to samo co "Świntuszalski". Ale widocznie dla wielu osób gej to ktoś który od razu puszcza się na prawo i lewo, szuka szybkiego seksu, pokazuje penisa nieznajomym i świntuszy na każde żądanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz