wtorek, 28 października 2014

LoL

A dziś dla równowagi coś ciekawego i lekkiego. Inny anons, umieszczony niedaleko cytowanego wczoraj. Autorem jest jakiś dziewiętnastolatek ze Śląska. Zwróciłem uwagę na ów anons, bo jako zdjęcie była tam podobizna Naruto.

Cześć, szukam kogoś na stałe, lub do znajomości aby od czasu do czasu w coś pograć xD Interesuję się mangą, anime. Oprócz tego lubię od czasu do czasu zagrać w League of Legends. Jeżeli jesteś chętny się poznać, odezwij się :) 

LoL - czyli League of Legends. Znam ze słyszenia. Ja grałem w WoW - czyli World of Warcraft. Ale już nie gram. Nie mam na to kasy - są ważniejsze wydatki. A poza tym straciłem wenę do grania. W sumie to w obecnym czasie jedynie od czasu do czasu układam sobie pasjansa - to nawet nie dla przyjemności, ale jako wróżbę na komputerze. Taka minimalistyczna wersja grania.

Czy taki chłopak, teoretyzując byłby dla mnie dobrym kandydatem? Oczywiście abstrahuję od tego kogo on szuka i jaki ma ogólnie charakter. Rozpatruję tylko to, o czym pisze w anonsie. Myślę, że jednak nie. Co z tego że gra? Gra w nieco inną grę niż ja grałem, a ja nie gram obecnie w ogóle w tego rodzaju gry. I w większość z nich nie zagram z powodu technicznego, bo nie mam Windowsa tylko inny system operacyjny..

A jego zainteresowanie manga i anime? Od lat zbieram yaoi i mam kolekcyjkę około 1500 obrazków. Ale samą mangą czy anime się nie interesuję - w sensie śledzenia fabuły różnych historii. A jest ona bogata z tego co wiem. A więc dla takiego miłośnika mangi i anime moje zbieranie yaoi to jedynie prześlizgiwanie się nad tematem.

Wyjdzie czy nie wyjdzie - mimo wszystko fajnie było zobaczyć wśród zdjęć nudnych penisów twarz sympatycznego Naruto ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz