środa, 16 lipca 2014

Sensowny bi

Sensowny bi to nieomal oksymoron. Na ogół bi są zakłamani, mają fisia na punkcie czasem przesadnie rozumianej dyskrecji. A na dodatek nie chcą przyjąć do wiadomości tego jak wiele ryzykują oddając się swoim "pasjom". A to im próbuję za każdym razem tłumaczyć. Ja czuję się zdecydowanie gejem, mimo że sam miałem rodzinę - i dlatego ostrzegam innych. Ale czasem, wyjątkowo, trafi się anons biseksualnego faceta, który (zarówno anons jak i facet) wydaje się mieć ręce i nogi. Oto przykład z Gejowa...

Cześć. Jestem facetem w związku z kobietą od kilku lat, mieszkamy razem, w konsekwencji czego poszukuje przede wszystkim faceta: odpowiedzialnego, dyskretnego, zdrowego, rozważnego i tolerancyjnego. Będąc w związku i okrywając swoje "drugie ja" nie zawsze jestem dyspozycyjny i nie zawsze mogę wszystko - dlatego najchętniej poznam również żonatego, lub w związku który wie o czym pisze. Szukam faceta z którym oprę znajomość na przyjaźni. Nie interesują mnie jednorazowe spotkania. Nasza znajomość chciałbym abyśmy rozpoczęli od telefonu, wspólnej kawy/wina/piwa. Jeśli przypadniemy sobie do gustu, chętnie przeniosę ta relacje również do łózka, w którym jestem uniwersalny (lobię być aktywny). Spotkania mogą odbywać się co jakiś czas, miejsca są do obustronnego ustalenia ( hotel,mieszkanie). Niczego nie udaje, nie kłamię, nie kręcę - na tym samym mi zależy. Jestem niezależny finansowo, nie sponsoruje, żyje na raczej " wyższym" poziomie i kogoś takiego poznam. Szukam układu z osoba o podobnym statusie, eleganckiej i zadbanej,która może wyrwać się na kilka dni poza miasto... (mam tak ułożone życie, ze taki wypad raz na kwartał nie powinien być dla mnie problemem). Moje wymiary to 181/81/19 c. blond . Zaprzyjaźnię się z facetem w przedziale wiekowym 50-65, pasywnym lub uni. Jeśli chcesz mnie poznać bliżej - napisz więcej niż 3 zdania. SZUKAM DŁUŻSZEJ RELACJI OPARTEJ NA WYŁĄCZNOŚCI MM NAJLEPIEJ Z ŻONATYM FACETEM. Liczę na konsekwencję ... 

Pan ma 29 lat i jest z Warszawy. Zamieścił nawet zdjęcia, ale naturalnie nie swoje - facet na zdjęciu ma chyba dwa razy tyle lat. Widocznie chciał podkreślić, że jest - podobnie jak osoba na fotce - elegancko casualowo ubrany. W sumie tylko głupi oczekiwałby zdjęcia. Ale w tym przypadku wydawało mi się przynajmniej, że ów gość napisał szczerze i bez zakłamania. Każdy ma prawo szukać dowolnej relacji, także czysto seksualno-przyjecielskiej. 

O ile szuka jej z głową :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz