piątek, 4 lipca 2014

New look

13 lutego 2014
Paweł zabawił się dziś w stylistę i poukładał mi włosy. Przy okazji było to bardzo relaksujące odczucie. I o wiele lepie wyglądałem. Więc zrobił mi zdjęcie abym je umieścił jako profilowe. Aby zaś zostało zweryfikowane trzasnąłem fotkę weryfikacyjną. I okazało się, że mina z jaką na niej wyszedłem była jeszcze ciekawsza. I te zdjęcie zostało profilowym. Zabawny czubek na nim jest, ale przede wszystkim mam, jak mi się wydaje, bardzo młodą twarz.

W sumie wymieniłem dwa zdjęcia, a usunąłem jedno - na którym zdaniem Pawła wglądałem gorzej. A potem zaczęło się wstawianie zdjęć na profile, Google+, Facebooka i Twitter, a także na GG i Skype. Cała lista kont lub programów do zmiany wizerunku

Być może ten nowy ulepszony wizerunek zaprocentuje w poznaniu kogoś, kogo te zdjęcie może zachęcić do odwiedzenia mojego profilu. Oby tak się stało. A ja mam swoją drogą radość ulepszenia czegoś w moim życiu. 

Oby dzięki temu cale moje życie się ulepszyło ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz