poniedziałek, 16 czerwca 2014

Tysiące bukietów

Na niezbyt optymistyczny poniedziałek, czyli początek kolejnego pracowitego tygodnia, przedstawiam naprawdę optymistyczny anons umieszczony w kategorii szukania partnera na Gejowie. Wśród anonsów matrymonialnych labo bardzo gorzkich, ten jest jak miód. Oceńcie zresztą sami:

Maćku wiem ze cie bardzo skrzywdziłem może to przeczytasz wiem ze zniszczyłem wszystko zakochałem się w tobie bardzo nie potrafię nie myśleć, zapomnieć o tobie zmienił bym to wszystko cofnął czas byś był tu ze mną nigdy mi tego nie wybaczysz wiem nawet nie chce cie o to prosić postąpiłem jak nieodpowiedzialny debil proszę odezwij się i choć bym tysiące bukietów wysłał ci do pracy wiem ze bardzo cie zraniłem BARDZO CIĘ KOCHAM BARDZO...

Akurat przypadkowo jest adresowany do jakiegoś mojego imiennika, więc może to i dla mnie jest jakiś dobry znak z Nieba ;-) W obecnych czasach (piszę tę notkę w lutym) taki optymizm bardzo by się przydał. I może to jest lekka, wątła podstawa do niego. Wydumana ale kto wie czy nie skuteczna.

Czasem bowiem byle pretekst może postawić na nogi i pozwolić złapać swoje szczęście, gdy właśnie znajduje się na krótką chwilę w zasięgu ręki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz