wtorek, 17 czerwca 2014

Kocham?

7 lutego 2014
Paweł zdobył się wreszcie na przyznanie się do tego że kocha Piotra. Szaleje z anim, nie może oczu od niego oderwać i tak dalej. Pełna romantyka. Ale jak to mówią w Siege of Origrimmar w Spoils of Pandaria: hey, restart requres two modules to complete... A wydaje się, że drugi moduł zawiódł. I co będzie? Wipe? Dla niewtajemniczonych - wipe jest wtedy gdy cały rajd ginie, czyli pełna klęska innymi słowy.

Dziś postanowił wziąć sprawy w swoje ręce i iść do niego z kwiatami, przed jego wyjazdem na działkę na weekend. Nie chodziło o jakieś łzawe zaręczyny ale o pretekst aby pogadać o tym co Pawła martwi. Bo on zaczyna świata nie wiedzieć poza Piotrem, ale czy Piotr to docenia i odwzajemni tak jak by należało?

No i okazało się, ku mojemu szokującemu zakończeniu, że - z tego co chciał na dziś powiedzieć - zerwał z Piotrem. Rzekomo ostatecznie, ale ja w to nie wierze. Ale wydaje się że na horyzoncie jest nowy kochanek - bo Philip się przylepił do Pawła już. I zapowiada się, że spotkają się u mnie i ja będę niemym świadkiem ich zalotów.A przecież sam otworzyłem się na Philipa ale uznał mnie za osobę nie wartą uwagi widać.

Trudno sobie wyobrazić większe upokorzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz