sobota, 14 czerwca 2014

Obok

5 lutego 2014
Paweł wyjechał spotkać się ze swoim facetem. Ja pracowałem w domu ale potem poszedłem na drzemkę. I kiedy się obudziłem przed nastawionym budzikiem, w chwilę później przyszedł do Pawła SMS o alarmującej treści "KIRWA KUREA KURWA". Nie zdązyłem dopytać go o co biega gdy on sam przybiegł do domu.

Okazało się, mówiąc w skrócie, że Philip wprasza się do niego (a w sensie mieszkania do nas) na noc, i to pewnie po to aby Paweł pocieszał go w problemach, które mu nagle wyskoczyły. Zakochany w Pawle Philip będzie go angażował w sytuacji gdy Paweł właśnie odzyskał harmonię ze swoim Piotrem. Nie wystarczyło że im się wyprostowało, ale życie musiał przekroczyć skalę w drugą stronę.

Ma to swoje negatywne i pozytywne strony. Dla mnie "negatywne" bo musiałem się umyć i ubrać. Dla nas "negatywne" bo musieliśmy wysprzątać mieszkanie. A dla Pawła konsekwencje są nie do końca wiadome. Więc obrócił kota ogonem i przy okazji umówił się z Philipem na robienie kolczyków. A mnie najbardziej martwi smutek jaki ta sytuacja we mnie wzbudzi. Jest jednak inny pozytyw - jestem obok tego. I to nie mój problem i nie moja praca nad Problemami Philipa. Ja mam przynajmniej luz.

I obym miał luz tej nocy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz