wtorek, 24 czerwca 2014

Kobieta na 90%?

8 lutego 2014
Paweł napisał mi potem SMS z informacją że jest już u Philipa. Ja napisałem Philipowi że a za zadanie zaopiekować się Pawłem i odwieść go od ewentualnych destrukcyjnych myśli związanych z Piotrem i walnetynkami. Ale to był początek ciekawostek jakie potem nastąpiły. Potem bowiem mi napisał wiadomość, że "karwaszata MAĆ". Zażartowałem że Karwaszata jest w klatce (bo podobne to było do imienia pawłowego szczura Kurwoszała). Potem jednak napisał "XD kobieta na 80%" i następnie po kilku minutach "Kobieta na 90%". Czyżby Philip był jednak dziewczyną?

Już wcześniej się zastanawialiśmy, ale w końcu nikt nie widział co on/ona ma między nogami. U nas chichotał/chichotała jak kobieta gdy Paweł ją łaskotał. Czyżby to była jakaś zamotana dziewczyna? Paweł ma niezły problem - bo napisał potem, że "Ale chyba większość rzeczy co mówił(a) chyba jest bujdą". Może więc to nie jest Anglik ale Polka? I zamotany na tyle że stworzył sobie taką legendę. Tak czy owak, przypadek ciekawy sam w sobie.

Ja poszedłem spać, Paweł napisał mi SMS ale nie odpowiedziałem więc zadzwonił. Udałem zaspanego. Więc się pożegnał. Potem zerknąłem na wiadomość - kto wie, może się wyjaśniła płeć. Nie. napisał o rankingu osób z którymi mu się najlepiej jebało. I dalej znamienną rzecz - że uświadomił sobie jakim Piotrek jest "chujem chamskim, ale z wyglądu niepozornym i miłym". Czyżby Paweł zaczynał przetrawiać i wydalać z siebie Piotra? To byłoby chyba pozytywne.

Bo jeśli sobie uświadomi jakim Piotr jest "chujem chamskim" to może nie warto dla takiego "chuja" się zabijać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz