niedziela, 8 czerwca 2014

Jedno zdanie

2 lutego 2014
Prowadziliśmy z Philipem i Pawłem grę w słowa na GG. Niestety nie udało się zestawić połączenia konferencyjnego na GG. Paweł zaprosił mnie do konferencji i dołączyłem - duży sukces biorąc pod uwagę to że korzystam z programu Adium na Macintoshu, który ma tylko wtyczkę do GG. I nie wszystkie opcje GG tam działają. Ale do konferencji się dołączyłem. Philip używa GG na telefonie Nokii, ze starym Symbianem, i mimo że niby był w konferencji, to nie mógł z nami pisać ani czytać tego co sami piszemy.

Więc grę, której pomysł sam wymyśliłem, prowadziliśmy w wersji 1 na 1. Dana osoba miała napisać co myśli o innej w jednym słowie. Te słowo miało określać drugą osobę. Philip napisał cale zdania. O mnie napisał tak: Zwariowany, przepełniony smutkiem nadzieja i miłością, sympatyczny zakręcony facet. No właśnie - smutek ale i nadzieja. Dla wielu to za wiele do uciągnięcia. I te zwariowanie ;-)

Z Philipem trzeba koniecznie wrzucić na luz. Zbyt wiele mam ran dzięki nieumiejętnemu rozegraniu tego wszystkiego. Szkoda dalej się tym martwić. Muszę pracować pozytywnie nad poprawą mojego życia, ale z kimś kto daje równie pozytywną nadzieję - i to w perspektywie miesięcy a nie być może lat.

Teraz muszę modlić się aby Bóg dał mi szansę trafić na kogoś z kim będę mógł spróbować zrobić wszystko inaczej niż z Philipem ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz