piątek, 6 czerwca 2014

Dwójmyślenie

2 lutego 2014
Paweł nie wspomniał nic o Philipie w czasie krótkiej rozmowy jaką ze mną przeprowadzi, informując mnie o powrocie do domu. Tak naprawdę poza tą informacją gadał ze mną o potencjalnych zakupach z Tesco. Napomknął o Piotrze ale nie o spotkaniu z Philipem, które przecież dopiero co się mu zakończyło. Nawet jednego słowa. To mnie skłoniło do dwu-wariantowego rozważania - czyli żartobliwie dwójmyślenia.

Wariant lepszy dla mnie jest więc taki, że spotkanie nie było warte specjalnej uwagi. O wiele ważniejsze są sprawy z Piotrem. Czyli przynajmniej Paweł nie jest dla mnie konkurencją o Philipa. O ile w ogóle jest o co konkurować, bo niewykluczone  że się okaże iż Philip mu powiedział, że kompletnie nie jestem w jego typie. I to byłby wariant drugi - złych wiadomości się nie podaje przez telefon gdy za pół godziny się widzi z kimś osobiście. Albo Paweł sam się otworzył na Philipa i nie chce mnie ranić, tak to było z Piotrem. Ale do Piotra ja nie startowałem, a do Philipa - tak. Więc sytuacja jest o wiele bardziej niezręczna. Bo Paweł nie tylko sam by się dla mnie blokował, ale też zabierałby mi kogoś.

Ciekawe na le to jest moja wyuzdana teoria. Bo nie raz przekonałem się, że życie jest znacznie prostsze i często znacznie prostsze rozwiązania są prawdziwe. dziś na przykład miałem tego dobitną lekcję z Philipem. Nigdy bym nie przypuszczał że jego - jak mi się wydaje - oziębłość może być skutkiem trywialnego niewyspania przez kilka nocy pod rząd. Jedna oczy Philipa nie były chyba wobec mnie obojętne. Ciekawe co w tej sprawie wniesie Paweł.

O ile wniesie - bo mam go nie popychać ;-)

1 komentarz:

  1. Ich spotkanie trwało 4 godz., więc rzeczywiście nie było warto wspominać :-D Natomiast z Tobą rozmowa mu się nie kleiła, bo biedaczek był nie wyspany... Stary, a naiwny :-D Choćbyś nawet sam siebie nie wiadomo jak oszukiwał, to Twoja desperacja i ciśnienie na związek każdego by odrzuciła, bo to są wyjątkowo odpychające cechy, zwłaszcza w pierwszym etapie znajomości!

    OdpowiedzUsuń