czwartek, 22 maja 2014

Trójca

30 stycznia 2014
Paweł przeanalizował profil Philipa na Fejsie i doszedł do wniosku, że dwie osoby z którymi się zaręczył na Fejsie (a dotąd nie odwołał) to są także jego własne profile. Czyli mamy do czynienia z jakimś paranoikiem czy schizofrenikiem, który tworzy wirtualne światy z samego siebie. Dlatego może tworzyć tak misterne, na pozór przynajmniej, bajki. Ale czy naprawdę misterne?

Też przemyślałem ten cały ciąg wydarzeń jaki miał miejsce w czasie znajomości z Philipem. W wielkim skrócie wygląda on tak:
  • nieudolnie spóźnia się lub nie trafia na autobus aby przyjechać,
  • następnego dnia pracuje ale dziwnie długo, w porównaniu do czasu pracy o jakim wcześniej opowiadał,
  • kolejnego dnia ma być, ale niby spada z dachu i trafia do szpitala,
  • potem niby ucieka ze szpitala i upija się by nie musieć spotkać się,
  • a zawsze czepia się wszystkiego co może obrócić przeciw mnie po to aby się na mnie obrazić i tym samym uniemożliwić spotkanie.
To wszystko są proste skecze bajkopisarza. Po prostu miał ich spory arsenał i sięgał kolejno po następne. W sumie nie żałuję że z nim się ścierałem, bo Paweł skrytykował błędy w moim postępowaniu i pokazał mi jak ich unikać.

Obym następnym razem trafił na normalnego przeciwnika ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz