niedziela, 4 maja 2014

Fotki

27 stycznia 2014
Paweł oglądał pokazane mu przeze mnie zdjęcia Philipa z jego profilu na Fejsie i nagle powiedział, że widział te zdjęcia na jakiś fanpage emo. A więc Philip - jego zdaniem - ściągnął na profil fotki z netu, bo raczej wątpliwe czy to jego własne zdjęcia byłyby na fanpage.

faktycznie jedną fotkę znalazł na fanpage, ale nie odszukał innych ze zdjęciem twarzy. Myślę, że niekoniecznie to jest prawda, że widział te zdjęcia na fanpage. Chłopak w stylu emo jest jedn do drugiego podobny jeśli z czupryny wystaje tylko nos oczy i usta. Ktoś mógł być podobny do Philipa i jego zdjęcia Paweł skojarzył. Taką mam koncepcję. Ale niepokój pozostał.

Poruszałem ten temat w rozmowie z Philipem, w delikatny sposób. I Philip powiedział że to on jest na zdjęciach. Tylko się krygował przyznać że ma naturalnie rude włosy (teraz mam pofarbowane). Nie ma żadnego problemu - może być rudzielcem. Ważne że mu wierzę. I kiedy się tylko jutro spotkam, to zobaczę prawdę - mam nadzieję że pozytywną - na własne oczy.

Troce więc niepokoju mam na dnie serca - ale tylko trochę ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz