środa, 16 kwietnia 2014

Zgłębianie HIV

Oto na jaki anons natrafiłem w rubryce ogólnych ogłoszeń na Gejowie. Nadany przez niejakiego Kubę, lat 33, z Łodzi. Dobrze, że w rubryce ogólnej - bo ogólnie nie wiadomo o co w tym anonsie chodzi. Ani tak naprawdę do kogo jest skierowany. Przytaczam go w oryginalnej pisowni.

do lekarza nieucz mnie prosze medycyny bo ja tyle jestem juz lekarzem co ty lat zycia moze niemasz ,Ja wiem jakie czyniki skladaja sie na wirusa hiv aids i polpasiec tylko moze drogi chlopcze wez zgleb wiedze jakie sa przyczyny polpascia ? jedna z przyczyn polpascia moze byc wirus Hiv ale nie jest to podstawa jesli chcesz byc tak dokladny to dodaj zdjecie i dokladnie sprecyzuj przebieg i obraz krost na skorze ,co do mojej wiedzy to chlopcze posiadam ja odbytych studi medycznych ńiemowie by nieprzestrzegac ostrzegac robic kampani na rzecz dzialania wirusowi hiv bo to jesst to podstawa walki z chorobami i wirusami wiec zgodze sie by przestrzegac ale trzeba robic to precyzyjnie konkretnie ale jak widze ty jestes w goracej wodzie kąpany i atakujesz przestrzegaj ale rob to z glowa i precyzyjnie by dane osoby ktore zauwaza konkretne krosty zmienione miejsca mogly zadecydowac czy chca uprawiac sex czy tez nie zdana osoba a, przedewszystkim uprawianie sex grupowego bez zabazpieczenia w darkroom czy wogole gdzie kolwiek z przypadkowo napotkanym facetem jest skrajna nieodpowiedzialnoscia i nietyczy sie to tylko osob homoseksualnych ale takze osob hetroseksualnych .Jak kiedys powiedzial mi moj wykladowaca Przestrzegajmy ale robmy to z glowa .By bylo wiadomo z czym dana ,,rzecz sie je tzn jak mowisz o hiv i o tym przestrzegasz to podaj wszelkiem mozliwe kwestie objawow czynniki mogace pomoc rozpoznac osobe chora a nie tylko jedna bo wtedy niektore osoby beda skupione tylko na jednym czyniku a nie zauwaza przy tym 10 innych ktore spowoduja to ze sie zaraza taka czy inna choroba .chyba sie z tym ze mna zgodzisz .Pozdrawiam 

Ja też pozdrawiam :-) Konia z rzędem temu, kto rozgryzie sens tego ogłoszenia ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz