sobota, 19 kwietnia 2014

Sensacja

21 stycznia 2014
Wstałem około 11. I zobaczyłem SMS w telefanie. Od Pawła. Pewnie relacja z drogi, o którą go prosiłem. Ale takiej relacji bym się nie spodziewał. Napisał mi, że z nerwów ledwo siedzi, bo jak się okazało jego kochanek nadal jest i ma się słodko, z jego rzekomo porzuconym byłym partnerem. A z tym partnerem jest już od ładnych kilku lat. I niby z nim zerwał.

Paweł był o tym przekonany, bo kochanek nie składał życzeń sylwestrowych swemu byłemu, nie kontaktował się z nim. Wobec Pawła okazywał coraz piękniejsze uczuciowe emocje. Więc Paweł - i ja - byliśmy przekonani że nie kłamie. A ja bylem przekonany, że oni obaj są na jak najlepszej drodze do zakochania się w sobie, choć Paweł oficjalnie był wobec tego ostrożny, po swoich przeżyciach ze swoim byłym partnerem.

Nagle okazało się, nie wiem dokładnie w jaki sposób, że to kłamstwo i nadal kręcą ze sobą. A to oznacza że Paweł powinien dotrzymać słowa danego temu kochankowi, że zerwie z nim gdyby ten go zdradził. Otrzymał policzek - bardzo upokarzający. A ja nie wierzę w to co się stało. Po prostu nie mogę uwierzyć w to, że nastąpił taki zwrot akcji.Sam gderałem co prawda nie tak dawno, że jeszcze wiele może się zmienić w relacji Pawła z jego kochankiem, ale nie spodziewałbym się że ta zamian nastąpi dosłownie następnego dnia. Myślałem o horyzoncie czasowym kilku miesięcy.

Kiedy te relacje Pawła z facetami przestaną być tak wzorowym kinem akcji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz