niedziela, 27 kwietnia 2014

Fejs Victory

25 stycznia 2014
Chłopak którego poznałem na czacie nie używa raczej GG ale korzysta z czata na Facebooku. No a dla mnie czatowanie na Fejsie jest bardzo niepraktyczne - małe okienko czata i konieczność wystawienia na widok całego okna przeglądarki z otwartym Fejsem. Wole małe okno rozmowy na boku, bo mnie nie rozprasza i pozwala się skupić na głównym oknie innego programu lub gry.

Używam Adium - komunikatora na Macintoshu mającego wtyczki do GG. I postanowiłem sprawdzić jak to wygląda z podłączaniem do niego czata na Fejsie. I okazało się że komunikator Fejsa to protokół Jabber - a on jest obsługiwany przez Adium. I doczytałem w necie jak skonfigurować konto Jabbera dla gadania na Fejsie. No to założyłem takie konto w Adium - i zaskoczyło :-)

Pełna kultura - od razu mam wszystkich znajomych z Fejsa dodanych do osobnej grupy w Adium - z ich zdjęciami profilowymi jako awatarami. Mogę z nimi pisać bez otwierania Facebooka. A to oznacza komfortową i wygodną rozmowę. Że też nie wspomnę o pięknym layoucie okna rozmowy (tablica korkowa z wpinanymi karteczkami i awatarami przyczepianymi do tych karteczek spinaczami) który pracowicie kiedyś wyszukałem. A wszystko - razem z GG - w jednym genialnym makowym komunikatorze.

 A komfort rozmów to łatwiejsze poznawanie ludzi ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz